fredag den 27. maj 2022

Endnu en kontakt - Opstrøms Hessel Bro

 Jeg har været meget ude med stangen i denne sæson. Den sidste uge hr jeg været afsted hver aften da vejret og forholdene, i min optik, har været fantastiske. Dagen forinden mistede jeg, som kan læses i forrige indlæg, sæsonens første laks og Gud hjælpe mig om ikke jeg havde endnu en kontakt fra en laks. I et rigtig spændende sving opstrøms Hessel Bro kom der pludselig en (farvet?) laks ud at klaskede til spinneren. Det er virkelig motiverende at opleve så meget aktivitet i vandet som der har været indtil videre i denne sæson - det tegner lovende.


De sidste par ture har dog haft sine omkostninger. 2 FC Spinnere og én KarlK spinner har jeg mistet - træls men sådan er det jo når man gerne vil så tæt på bunden som muligt.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar