lørdag den 28. maj 2022

3. dag i træk med kontakt

 Denne sæson tegner lovende. For 3 dag i træk havde jeg her til aften nok engang fisk på krogen - og nok engang mistede jeg den efter et par udløb. Op til starten af sidste sæson skiftede jeg krogtype. Jeg gik fra kroge med "cutting point" (anelse indadbøjede krogspidser) over til nogle barbless Owner kroge uden indadbøjede krogspidser. Jeg skiftede i sin tid for at undgå at skulle klemme modhager ned og derved svække krogen. Jeg tænker at dette argument ikke længere er gyldigt og til næste tur vil jeg montere kroge med "cutting point" igen.¨

Den mistede fisk huggede iøvrigt på samme plads som aftenen forinden.(90 graders svinget øst for parkeringspladsen)

Det blæste rigtig meget denne aften. Fisken huggede på en sort KarlK gennemløbsspinner i 16gram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar