fredag den 29. juli 2022

"Marianne"

Inden denne sæson havde jeg aldrig haft laks i nettet ved "Marianne". Jeg har fokuseret en del på denne plads i år hvilket har resulteret i flere mistede laks, 2 landede laks og flere observationer af laks. Det er helt sikkert at jeg har fået en forkærlighed til dette stykke nu hvor jeg begyndt at kende stykket ordentlig. Sidste tur mistede jeg en lille havørred så stykket indeholder masser af fisk. Jeg er, her i sommermånederne, skiftet over til at fiske med 13 grams Compact spinnere fra FC Spinner idet jeg føler, at den når til bunden mindst ligeså godt som 16 grams kondom spinnere og så skal der virkelig meget til at bladet klapper sammen. selv ved meget langsom indspinning kan jeg igangsætte rotationen på bladet. Ved den vandstand der er i Varde Å i sommermånederne så passer 13 gram helt perfekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar