fredag den 3. juni 2022

Normalisering

Efter en lille håndfuld vanvittige fiskedage med lakse-kontakt 3 dage i træk så er tilstandene nu mere eller mindre tilbage ved det "normale". De sidste dages ture har ikke budt på noget nævneværdig. Derimod har jeg reflekteret lidt over hvad jeg har gjort rigtig og forkert på det seneste. Jeg har konstateret, at jeg er blevet meget mere bevist om hvordan jeg affisker og aflæser vandet - og dette sker faktisk som en selvfølge nu modsat tidligere hvor jeg skulle koncentrere mig om at lade spinneret synke til bunden, fiske strømrender osv. Alt dette sker nu nærmest pr. refleks og uden at tænke over det. Jeg har også konstateret at jeg dropper de pre-fabrikerede modhagerløse kroge og går over til de tradiotionelle Owner ST 41 x2 kroge - de fungerer bare. 

Hvad knuder angår - så har jeg simpelthen konstateret at jeg har bundet Rapala-knuden forkert (ja det kan åbenbart godt lade sig gøre) så denne lille fejl er ligeledes blevet rettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar