Efter 2 dage med laks i nettet var troen egentlig ikke vældig stor på laks 3 dage i træk. Men jeg blev klogere. Samme sving som dervdagen forinden gav laks i nettet viste sig igen at holde en fisk. Fisken var fint kroget og fumleri var egentlig den eneste årsag til at den ikke røg i nettet. Efter 10 min. pause ville jeg egentlig bare bevise påstanden om, at laksen ikke hugger igen efter at man har haft så godt fat i den som jeg havde haft. Fandme om ikke laksen huggede igen og endnu engang var den som sådan fint kroget - den ville bare ikke nettes og vandt til sidst, igen, kampen. Jeg kan selvfølgelig ikke med 100 procents sikkerhed sige at det var samme fisk jeg havde fat i begge gange - men det tror jeg. I så faldt så kan det åbenbart lykkedes at få laksen i tale 2 gange ... hvis den er hidsig nok.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar